دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1402 - 19:08

بازی های آسیایی هانگژو| عنایتی: قول می دهم همه توانمان را بگذاریم/ حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده

بازی های آسیایی هانگژو| عنایتی: قول می دهم همه توانمان را بگذاریم  حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده
تیم فوتبال امید ایران در دومین بازی خود در بازیهای آسیایی هانگژو با 4 گل تیم امید ویتنام را شکست داد. پس از پایان این بازی بازیکنان و سرمربی تیم امید صحبت کردند.
کد خبر : 869249

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی پس از برد 4 بر صفر تیم ملی امید کشورمان مقابل ویتنام، اظهار کرد: بازی خوبی بود. تمام تمرکزمان بر این است که با شرایط خوبی از این مرحله صعود کنیم. بازی‌ها در مراحل بعدی سخت تر می‌شود.

وی افزود: امروز دست‌مان نسبت به بازی عربستان بازتر بود که 14 بازیکن داشتیم و کارمان سخت شده بود. هوای شرجی اینجا بازیکنان را اذیت می‌کند. بچه‌هایی که باید به ما اضافه شدند. برای مرحله بعد آماده می‌شویم. البته اول باید با مغولستان بازی کنیم. مراحل حذفی برای ما خیلی حساسیت دارد. از هوادارانی که امروز تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم. ان شاالله بازی به بازی شرایط خوبی داشته باشیم. بچ‌ها نشان دادند پتانسیل خیلی خوبی دارند و از تجربه خودشان به نحو احسن استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم ملی امید در مورد اینکه به نظر می‌رسد تمرکزش بیشتر روی بازی‌های هانگژو بود تا مسابقات المپیک، گفت: نه هدفگذاری ما از اول این بود که در هر دو تورنمنت با قدرت شرکت کنیم. از بازیکنانی که در در آن لیست بودند، سعی کردم افرادی که سن‌شان به هانگژو می‌خورد را انتخاب کنم. در بازی‌های مقدماتی ما واقعا کم تجربگی کردیم و با کارت زرد از دور نهایی حذف شدیم.

وی تصریح کرد: نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم اما 17 روز تیم را در اختیار داشتم. هرآنچه که در توانم بود واقعا انجام دادم. ازبکستان مخصوصا در رده پایه با شتاب بالا می‌رود. عربستان هم همینطور است. باید فکر اساسی برای این موضوع انجام بدهیم. نمی‌خواهم توجیه کنم. روز بازی با ازبکستان همانطور که پیش بینی می‌کردیم شرایط خوبی نداشتیم. از بازیکنان باتجربه انتظار خیلی بیشتری داشتم که در آن جو شرایط را درک کنند ولی اتفاق فوتبالی می‌افتد. من هم عذرخواهی کردم. سعی می‌کنیم در این جام با تمام قدرت کار کنیم و بعد از حدود 23 سال به موفقیت برسیم. در فوتبال قول دادن ساده نیست اما قول می‌دهم همه توان‌مان را بگذاریم تا بازی به بازی جلو برویم و دست پر برگردیم.

وی افزود: طبق شرایط جدولی صدرنشین با تیم سوم یک گروه بازی می‌کند. تیم دوم هم به همین شکل، این می‌تواند خیلی خوب باشد. تیم سوم اگر بشویم به ژاپن می‌خوریم. همه گروه‌ها را نگاه کردیم. تلاش می‌کنیم صدرنشین شویم. دوم بشویم هم زیاد تفاوتی ندارد. فقط شرایط‌مان کمی سخت می‌شود.

حسینی: تیم امید به حال خودش رها شده

سیدحسین حسینی گلر و کاپیتان تیم امید پس از برد 4 بر صفر تیم امید ایران مقابل ویتنام، اظهار کرد: خداراشکر توانستیم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم، به 3 امتیاز برسیم و صدرنشین باشیم. بازی قبلی هم حقمان برد برد ولی نشد. ان شاالله بازی بعدی را هم ببریم.

کاپیتان تیم امید در مورد اینکه حذف از انتخابی المپیک شوکی به این تیم بود، گفت: قبل از هرچیزی در مورد خودم دوست دارم صحبت کنم. خیلی خوشحالم اینجا هستم. مهم بازی کردن برای تیم ملی کشورم است. گفته شد شاید من ناراضی باشم اما اصلا اینطور نیست. مهم بازی کردن برای تیم کشورم است، حالا جوانان یا بزرگسالان باشد. امیدوارم بتوانم به این تیم دوست داشتنی کمک کنم.

وی افزود: متاسفانه با کارت زرد تیم المپیک ما حذف شد ولی خیلی جالب است که هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود. به حال خودش رها شده، شاید فکر می‌کنند این تیم هم مثل دوره‌های قبل حذف می‌شود و بر می‌گردد. واقعا برایم جای سوال است که چرا انقدر به این تیم بی تفاوت هستند. ولی مطمئن باشید با انسجامی که در این تیم دیدم، ان‌شاالله بتوانیم ناکامی‌های دوره های قبل را جبران کنیم. نباید بدون امکانات و خیلی آماتور جلو برویم. از مسئولین می‌خواهم بازی‌های بعدی بیشتر کنار تیم باشند تا بتوانیم به مقام خوبی برسیم.

حسینی تصریح کرد: در این چند روز که بازی داشتیم، خود رسانه‌ها توجهی نداشتند که بازی داریم. برایم جالب بود که تیم امید ایران بازی دارد اما فکر می‌کنم خیلی از مردم نمی‌دانستند چه ساعتی بازی داریم. واقعا این بی توجهی‌ها درست نیست. این بچه‌ها واقعا دوست داشتنی و آینده فوتبال ایران هستند. مطمئنا باید بیشتر به آن‌ها برسند و امکانات را در بازی های بعدی برای مان بیشتر کنند.

برزگر: می خواستیم با اختلاف ببریم و صدر باشیم

آریا برزگر مهاجم تیم فوتبال امید در خصوص پیروزی برابر ویتنام  در دومین دیدار تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی گفت: در گام دوم نتیجه پرگلی را به دست آوردیم.  به کادر فنی و بازیکنان پر تلاش تبریک می‌گویم.  امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تا آخر در مسابقات باشیم.

وی در خصوص نقش گل چهارم در صدرنشینی ایران گفت: همه بچه ها تلاش می کردند که این اتفاق بیفتد. ما یکدل بودیم به خصوص لحظات آخر و می خواستیم با اختلاف ببریم و صدر باشیم ‌چرا که کارمان در ادامه راحت می شد. همه می خواستند که گل های زیادی بزنیم و این اتفاق افتاد.

خدابنده‌لو: می خواهیم مدال بیاوریم و جزو فینالیست‌ها باشیم

محمد خدابنده‌لو هافیک تیم فوتبال امید درباره برتری 4 بر صفر تیم فوتبال امید کشورمان برابر ویتنام در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: بازی دشواری بود. ویتنام تیمی سرعتی بود، ولی ما زود به گل رسیدیم و بازی را مدیریت کردیم و در نیمه دوم گل‌های بیشتری زدیم.

وی در مورد بازی قبلی تیم فوتبال امید کشورمان برابر عربستان هم گفت: تیم عربستان در دوره قبل قهرمان آسیا شده بود و ما مقابل این تیم خوب بازی کردیم. ما تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفتیم و قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم که موفق باشیم، مدال بیاوریم و جزو فینالیست‌ها باشیم. این کار سخت است، ولی نشدنی نیست.

هافبک تیم فوتبال امید کشورمان در پایان تصریح کرد: دوره قبل بازی‌ها در اندونزی بود و ما آنجا تجربه کسب کردیم. در این دوره نظم و امکانات بی‌نظیر است و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته